آیا می توانم مرحله 3 CKD و کراتینین 2.3 توان با آلودگی درمان خون معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی سوال را نگران این است که چگونه می توانید آنها را دریافت کنید بازیابی از آن است و این امکان را برای آنها را به رایگان از آن. گفته شده است که آلودگی درمان خون یک روش موثر درمان در CKD درمان است اما می تواند 3 CKD و کراتینین 2.3 مرحله توسط خون معکوس این درمان؟ خوانده شده و شما پاسخ پیدا کنید.

با توجه به سطح کراتینین، CKD می توان به پنج مرحله تقسیم می شود. مرحله 3 مرحله کلیدی است، اگر شما می توانید درمان به موقع، شما ممکن است یک فرصت برای به دست آوردن بهبودی از آن را داشته باشد. از آنجا که در این مرحله، عملکرد کلیه خود را رو به طور جدی آسیب دیده است. کلیه شما هنوز هم باقی مانده 50٪ و یا عملکرد بالاتر می تواند به طور معمول کار می کنند. اگر بیماری خود را می تواند به خوبی می کنید کنترل، ممکن است بدتر در گذشته، منجر به اورمی.

آلودگی درمان خون، جدید ترین درمان بیماری های کلیوی است که در کلینیک استفاده می شود. آن را در درمان بیماری های کلیوی خون بیماران، نه به کلیه اهداف، چرا که معتقد است که خون از بیماران باید آلوده شود، در غیر این صورت هیچ مورد غیر طبیعی وجود دارد نشان داد در گزارش آزمون خود را. آلودگی خون درمان است که در از بین بردن سم و مواد مضر در دیواره عروق و رگ های خونی، تا که به طور موثر بازگرداندن خون ساز و گردش خون اصلی مکانیزم از بیماران، تا که به بهبود بیماری کلیوی. پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، آن ثابت شده است به عنوان یکی از موثرترین درمان در CKD درمان. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر از این درمان، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های زیر را ترک کنند.

با کمک از آلودگی درمان خون، بیشتر و بیشتر بیماران در مرحله 3 بازیابی را از آن بوده است. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

 

آیا می توانم مرحله 3 CKD و کراتینین 2.3 توان با آلودگی درمان خون معکوس





:: برچسب‌ها: مرحله 3 CKD، کراتینین 2 , 3، آلودگی خون درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: